Campania Earth Hour 2010 a primit distincția Silver Award for Excellence la categoria Buget-/Creativitate+, în cadrul Galei PR Award, ce s-a desfășurat pe 6 octombrie, la Palatul Parlamentului.
Romanian Public Relations Award este cea mai prestigioasă competiție dedicată relațiilor publice și este organizată de Forum for International Communications, o organizație non-profit care promovează standardele de etică și performanță în rândul specialiștilor în relații publice. Anul acesta, dintre cele 110 proiecte înscrise, doar 49 au fost nominalizate pentru etapa finală. WWF a primit unul dintre cele 20 de premii de argint, pentru Earth Hour 2010, o campanie ce și-a atins obiectivele de comunicare, deși a dispus de resurse financiare limitate.
Earth Hour 2009 a dovedit că românii sunt pregătiți să reflecteze la gesturile pe care le pot face zilnic pentru binele planetei şi că aceștia au nevoie de inspirație pentru a-și schimba stilul de viață. Pentru a veni în sprijinul miilor de susținători din România, WWF a decis să organizeze Earth Hour și în 2010, chiar și cu resurse materiale extrem de reduse. Bugetul total alocat campaniei a fost de 1500 de euro, implementarea acesteia bazându-se mai ales pe contribuţii pro bono, pe soluţii creative şi eficiente, cum ar fi mediul online şi reţelele de asociaţii studenţeşti, pe implicarea partenerilor şi a unui număr mare de voluntari şi susţinători.
WWF le mulțumește tuturor celor care au înțeles mesajul Earth Hour și care s-au alăturat campaniei din 2010.
Parteneri în campania Earth Hour România 2010 au fost: ARCUB/Primăria Municipiului Bucureşti, Ambasada Britanică la Bucureşti, British Council, Astroclubul Bucureşti, Ogilvy&Mather România, Coca Cola (Sponsor principal), Elevate, Star Management, Recolamp, Mai Mult Verde, Asociaţia Greenitiative, Organizaţia LEAP, Camera Deputaţilor, Societatea Astronomică Română de Meteori, Trupa Raja, Euroland Banat, 2 Celsius, AIESESC şi Total Image Solution.
Parteneri media : TVR, Europa FM, Jurnalul Naţional, Hotnews, Euractiv, Zile şi Nopţi, UTV, Trilulilu, IQAds, Terra Magazin, Bio Planet şi Verdecrud Media.
Mai multe informații despre campanie pot fi accesate pe www.earth-hour.ro