Confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A WWF ROMÂNIA

Ultima actualizare: Iunie, 2019

Aici, în cadrul ASOCIAȚIEI WWF ROMÂNIA (denumită în continuare: “WWF ROMANIA”) ne bazăm pe sprijinul persoanelor ca dvs. pentru a ne îndeplini activitatea vitală de conservare. De aceea, dorim să fim complet transparenți în ceea ce privește motivul pentru care avem nevoie de datele personale pe care le solicităm atunci când lucrăm cu dvs. și cum le vom folosi.

Când accesați site-ul nostru și ori de câte ori comunicați cu noi, colectăm, prelucrăm și eventual transferăm date. Colectarea acestor date ne ajută să facem comunicările mai eficiente și să atingem obiectivele noastre comune. Cu cât avem mai multe date, cu atât mai eficient putem să operăm și cu cât mai multe fonduri pot fi direcționate spre conservare. În această politică de confidențialitate, explicăm de ce și cum prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.

Luăm foarte în serios protecția confidențialității datelor dvs. și vom lua întotdeauna toate măsurile rezonabile în puterea noastră pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt în siguranță.

Această politică de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm sau le prelucrăm.

„Informații cu caracter personal” sunt informații sau o combinație de informații care ar putea permite în mod rezonabil identificarea dumneavoastră.

Putem actualiza din când în când această politică fără notificare, așa că vă rugăm să o verificați periodic pe site-ul nostru la: https://www.wwf.ro/confidentialitate/.

Ori de câte ori este necesar, suntem bucuroși să vă răspundem la întrebări. În aces sens, puteți contacta echipa noastră de Relații cu Susținătorii prin email la: [email protected].

1. CINE SUNTEM

WWF România, cu sediul în București, la Afi Tech Park 1, etaj 3, Bd. Tudor Vladimirescu nr. 29, sector 5, cod poștal 050881, cod unic de înregistrare 18742789, face parte din rețeaua globală WWF care operează în peste 100 de țări din întreaga lume. Toate birourile regionale lucrează în colaborare, cu o misiune comună de a crea un viitor în care oamenii și natura să prospere. Suntem cunoscuți drept WWF Romania pentru a ne distinge de organizațiile – surori din alte țări. Această politică de confidențialitate se referă exclusiv la datele obținute și prelucrate de WWF România.

WWF Romania este un ONG înregistrat în temeiul legislației române.. În această politică, ori de câte ori vedeți cuvintele „noi”, sau „nostru”, se referă la aceasta această organizație care este un Operator de Date.

2. DE CE COLECTĂM INFORMATII

În general, prelucrăm datele cu caracter personal pentru administrarea susținătorilor, programele de strângere de fonduri și informări despre acțiuni și campanii. Nu furnizăm date cu caracter personal terților în scopuri comerciale.

PENTRU UN VIITOR PROSPER PENTRU OAMENI ȘI NATURĂ

Pentru a construi un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura, trebuie să avem o activitate eficientă de comunicare și strângere de fonduri. Înțelegând mai multe despre modul în care oamenii utilizează informațiile pe care le furnizăm, putem îmbunătăți modul în care comunicăm cele mai importante mesaje pe care trebuie să le auziți.

PENTRU A PREZENTA INFORMATII IMPORTANTE DESPRE CE PUTEȚI FACE PENTRU PLANETĂ ȘI LA CE CONTRIBUIE SPRIJINUL DVS.

Putem difuza informații la televizor, în știri și pe site-urile noastre web și în rețelele de socializare, dar dacă putem să vorbim direct cu dvs. sau să o trimitem direct la ușă sau în căsuța poștală, știm sigur că veți ști exact ce puteți face ca să ajutați și ce rezultate am obținut cu ajutorul dvs..

PENTRU A ECONOMISI BANI

Nu facem nimic fără să analizăm cu atenție cât costă. Colectarea informațiilor despre dvs. și ceea ce vă atrage atenția ne permite să determinăm cea mai eficientă modalitate de a acționa, astfel încât mai multe fonduri să poată fi direcționate către salvarea naturii/conservare.

CÂND COLECTĂM DATELE, CE DATE COLECTĂM, CUM LE COLECTĂM ȘI PENTRU CE LE FOLOSIM

Colectăm date personale de fiecare dată când interacționați cu noi. Tipul și cantitatea de informații pe care le colectăm și modul în care le folosim depinde de motivul pentru care le furnizați.

3.a. CÂND COLECTĂM DATELE

Există multe situații în care putem colecta informații despre dvs. De exemplu, colectăm date când:

  • Deveniți un susținător financiar al WWF România
  • Participați la un eveniment al WWF România, participați la un eveniment sau faceți voluntariat împreună cu noi
  • Ne faceți donații
  • Cumpărați oricare dintre darurile noastre
  • Vă înscrieți la newsletter-urile noastre electronice sau solicitați informații de la noi
  • Semnați o petiție sau vă implicați într-una din campaniile noastre
  • Vizitați unul dintre site-urile noastre sau paginile de rețele sociale prin instrumente cum ar fi cookie-urile și identificatorii online, inclusiv dacă faceți comentarii pe forumurile noastre de discuții
  • Solicitați un job sau o relație de consultanță cu noi
  • Ne contactați sau interacționați cu noi în orice alt mod decât cele menționat mai sus

3.b. CE DATE COLECTĂM

Tipul și cantitatea datelor pe care le colectăm și modul în care le folosim depinde și este limitată la motivul pentru care le furnizați. Datele pe care le putem colecta din diferite tipuri de interacțiuni pot include, dar nu se limitează la:

  • Numele, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail sau adresa de livrare împreună cu preferințele dvs. privind modul în care ar trebui să vă contactăm în viitor, câmpurile disponibile pe site-urile noastre sau în aplicațiile terțe pe care le folosim
  • Informații financiare pe care ni le furnizați, cum ar fi numărul cărții de credit
  • Informațiile pe care le introduceți pe site-urile noastre
  • Evidențe privind istoricul donațiilor și corespondența și acțiunile de campanie efectuate împreună cu noi
  • Imagini, fotografii sau video dacă participați la un eveniment cu noi
  • Detaliile privind vizita dvs. pe site, inclusiv informații tehnice, cum ar fi adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul web, tipul și versiunea browser-ului dvs., dispozitivele pe care le utilizați pentru navigarea pe site-urile noastre
  • Orice alte detalii în care ne oferiți, inclusiv motivele pentru care ne-ați sprijinit sau observații

De asemenea, am putea obține date cu caracter personal despre persoane care ar putea fi interesate să ofere daruri importante unor organizații ca ale noastre. În aceste cazuri limitate, în afară de informațiile pe care ni le oferiți în mod direct, putem, de asemenea, să colectăm informații despre dvs. din surse disponibile publicului.

Notă: Dacă adoptați un animal sau faceți o donație pentru altcineva, vom avea nevoie de numele și adresa destinatarilor pentru a trimite pachetul și informațiile, dar nu îi vom contacta despre altceva decât dacă ne cer.

Singura instanță în care putem colecta categorii delicate de informații este dacă vă depuneți candidatura pentru un loc de muncă la noi. În acest caz, putem colecta informații despre rasă sau etnie, credințele religioase sau orientarea sexuală. Aceste informații vor fi folosite numai pentru monitorizarea egalității de șanse și pentru scopurile legate de angajare. Putem colecta informații cu privire la condamnările penale dacă este adecvat având în vedere natura rolului și unde suntem în mod legal autorizați să facem acest lucru. Veți primi informații specifice privind protecția datelor atunci când informațiile sunt solicitate, astfel încât să știți cum vor fi colectate, utilizate și stocate datele dvs.

3.c. CUM COLECTĂM DATELE DESPRE DVS.

Utilizăm metode diferite pentru a colecta date de la și despre dvs., inclusiv prin:

Interacțiune directă
Obținem informații direct de la dvs., de exemplu atunci când vă abonați la newsletter, când faceți o donație pe oricare dintre platformele noastre sau platformele pe care le folosim dezvoltate de terți sau când semnați un contract de debitare directă pentru WWF România. Pentru informații despre momentul în care putem colecta date despre dvs., consultați secțiunea de mai sus CÂND COLECTĂM DATELE.

Tehnologii și interacțiuni automate
Dacă introduceți datele dvs. într-unul dintre formularele noastre online și nu selectați „trimiteți”, vă putem contacta prin e-mail pentru a vedea dacă ne putem ajuta cu orice probleme pe care le puteți întâmpina cu formularul sau site-urile noastre.

În mod similar, dacă primiți un e-mail, dacă îl deschideți, dacă nu-l deschideți, dacă selectați un link, când navigați pe site-ul nostru, colectăm aceste informații pentru a vedea care articole sunt populare și care nu sunt.

Când vedem ce fac oamenii online în acest mod, folosim cookie-uri. Dacă nu doriți cookie-uri, puteți configura browser-ul să vă anunțe când primiți una, apoi alegeți să refuzați. Citiți Politica de cookie-uri pentru mai multe informații.

Rețineți că dacă dezactivați sau refuzați cookie-urile, atunci anumite părți ale site-urilor noastre pot deveni inaccesibile sau funcționa incorect.

Rețele de socializare
Este posibil să obținem informațiile dvs. personale prin folosirea de rețele de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter sau LinkedIn, în funcție de setările dvs. sau de politicile de confidențialitate ale acestor servicii. Pentru a vă schimba setările pentru aceste servicii, consultați politicile de confidențialitate care vă vor spune cum să faceți acest lucru.

Cercetare documentară
Putem folosi tehnici de cercetare, creare de profiluri și monitorizare pentru a vă analiza informațiile cu caracter personal pentru a crea un profil al intereselor și preferințelor dvs. pentru a vă putea contacta cu informații relevante pentru dvs., pentru a fi pregătiți atunci când vă întâlnim sau pentru a ne ajuta să găsim alte persoane care ar putea dori să-și arate sprijinul. Facem acest lucru pentru că ne permite să adoptăm abordări adecvate și relevante și să ne orientăm mai eficient resursele, lucru care donatorii ne spun în mod constant că este o prioritate cheie pentru ei. Putem folosi informații suplimentare despre dvs., inclusiv informații geodemografice și măsurători de bunăstare, atunci când acestea sunt disponibile din surse terțe. Putem, ocazional, să folosim furnizori terți pentru a efectua aceste activități în numele nostru și să le furnizăm informațiile necesare în măsura în care acest lucru este necesar.

Aceste informații sunt colaționate utilizând date disponibile public despre dvs., de exemplu adresele, directoratele listate, postările pe rețele sociale, articolele din ziare sau veniturile tipice dintr-un anumit domeniu. Acest lucru ne ajută să înțelegem contextul persoanelor care ne susțin sau care ne pot ajuta să facem cereri potrivite de donații de la susținători și/sau să ne lase o donație în testamentul lor. Coordonarea acestor informații accesibile publicului ne ajută să înțelegem mai bine motivațiile și preferințele dvs., permițându-ne să oferim o experiență mai relevantă și personalizată donatorilor. În plus, ne permite să strângem mai multe fonduri, mai devreme și mai rentabil decât am fi putut altfel.

3.d. PENTRU CE FOLOSIM DATELE

Folosim datele colectate pentru mai multe activități de prelucrare, printre care:

  • Furnizarea de servicii, produse sau informații pe care le-ați solicitat
  • Pentru a vă ține la curent cu activitatea pe care o susțineți și cu cele mai recente știri despre conservare
  • Pentru a ține o evidență a relației dvs. cu noi
  • Administrarea donației dvs.
  • Solicitarea de sprijin financiar și nefinanciar
  • Gestionarea preferințelor dvs. de comunicare, inclusiv preferințele de marketing
  • Înțelegerea modului în care putem îmbunătăți serviciile, produsele sau informațiile noastre
  • Îndeplinirea obligațiilor care decurg din contractele încheiate între dvs. și noi
  • Trimiterea comunicărilor personalizate și afișarea de notificări relevante pe care noi le considerăm interesante
  • Pentru a vă trimite materiale de marketing, inclusiv despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente
  • Pentru a vă invita la evenimente și să participați la campanii și să susțineți activitatea noastră de sensibilizare
  • Analiza bazei noastre de date în scopuri statistice și comunicarea mai bună cu dvs. despre lucrurile pe care le considerăm interesante. Rețineți că acest lucru este la nivel generic, nu individual, pentru a ne asigura că comunicările noastre sunt rentabile
  • În circumstanțe limitate, analizarea informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs. și utilizarea informațiilor disponibile publicului pentru a înțelege mai bine interesele, preferințele și nivelul potențialelor donații, astfel încât să vă putem contacta mai eficient și să fim mai bine pregătiți în circumstanțe speciale când ne întâlnim cu dvs.

TEMEIUL JURIDIC PENTRU PRELUCRAREA DATELOR

Utilizarea de către noi a datelor cu caracter personal este în conformitate cu legea. Legea cere să procesăm datele numai dacă avem un temei juridic valabilă pentru a face acest lucru. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele situații:

  • Pentru execuția contractului pe care urmează să-l încheiem sau l-am încheiat, cum ar fi furnizarea serviciului pe care l-ați solicitat (de exemplu: actualizări legate de adopții sau reviste pentru membri, și pentru a vă contacta despre acestea pentru a administra cererea dvs.).
  • Atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime, iar interesele și drepturile fundamentale ale dvs. nu prevalează acestor interese (așa cum sunt descrise mai jos).
  • În cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
  • În general, nu ne bazăm pe consimțământ ca temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal decât în legătură cu trimiterea de mesaje de e-mail sau de mesaje text despre comunicările de marketing direct despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente.

Interesele legitime ale WWF România includ administrarea activității sale, trimiterea de materiale de marketing și cunoașterea susținătorilor noștri. Un rezumat al fiecăruia dintre aceste exemple și câteva exemple cu privire la modul în care putem utiliza datele dvs. în aceste moduri, bazându-ne pe interesul nostru legitim de a face acest lucru, sunt prezentate mai jos:

Administrarea activității noastre. Ca ONG, misiunea noastră este să conservăm natura pentru un viitor în care oamenii și natura să prospere. Pentru a îndeplini aceste scopuri caritabile, trebuie să întreprindem anumite activități de prelucrare. Unele dintre acestea vor fi de a gestiona ONG-ul nostru, iar unele vor fi din motive de administrare operațională.Iată câteva exemple specifice de activități de prelucrare pa baza interesului legitim:

  • Înregistrarea preferințelor dvs. de comunicare și marketing și păstrarea fișierelor de suprimare, astfel încât să nu vă contactăm când ne-ați cerut să nu facem asta
  • Păstrarea evidenței susținătorilor noștri, a relației dvs. cu noi și a istoricului dvs. de comenzi și donații
  • Revizuirea bazei de date a susținătorilor din întreaga organizație în scopuri istorice, științifice și statistice
  • Administrarea operațională, care include:
  • Scopuri de management și planificare
  • A vă mulțumi pentru sprijin
  • A vă ține la curent cu activitățile pe care le susțineți și ultimele noutăți despre conservare
  • Gestiune și controale financiare precum:
  • Prelucrarea facturilor furnizorilor
  • Administrarea de granturi pentru munca noastră programatică
  • Luarea de măsuri pentru a preveni frauda, cunoașterea donatorilor noștri și luarea de măsuri pentru a ne asigura că nu există abuzuri de servicii sau spălare de bani

Pentru a vă contacta (prin e-mail, poștă și/sau telefon). Contactul cu susținătorii noștri este vital pentru modul în care ne desfășurăm activitatea – când vă alăturați WWF, vă alăturați unei mișcări la nivel mondial și vă arătați sprijinul pentru problemele de mediu. Dorim să păstrăm legătura cu dvs. și, pe lângă a vă spune modul în care ajută sprijinul dvs. și ce am realizat împreună, dorim să vă ținem la curent cu numeroasele activități în care vă puteți implica. Noi credem că este în interesul nostru legitim să vă trimitem astfel de materiale prin e-mail și/sau poștă și să vorbim prin telefon, cu excepția cazului în care ne-ați spus că preferați să nu o facem. Pentru a ne îndeplini misiunea, avem nevoie de oameni ca dvs. să ne sprijine și pentru aceasta este necesar să vă putem contacta.

Iată câteva exemple de activități de prelucrare specifice bazate pe acest interes legitim:
trimiterea de materiale de marketing (așa cum sunt detaliate mai jos), printre care:

  • Solicitarea de sprijin financiar și nefinanciar
  • Invitații de a participa participați la campanii și a sprijini activitatea noastră de sensibilizare
  • Invitații la evenimente, prin e-mail
  • Furnizarea de informații, dacă ați participat anterior la campanii și nu ați optat pentru a nu primi aceste informații

Cunoașterea susținătorilor. Este important să înțelegem suporterii noștri. Dacă nu vă înțelegem, atunci nu putem comunica cu dvs. într-un mod semnificativ și într-un mod care să fie interesant și atrăgător. Dacă vă cunoaștem, atunci suntem mai capabili să comunicăm aspecte care vă vor interesa. Acest lucru ne ajută să vă protejăm donațiile și să asigurăm eficiență la utilizarea banilor în cadrul activităților noastre de comunicare. Pentru a înțelege mai bine susținătorii noștri, efectuăm o serie de activități de prelucrare, inclusiv analiza, cercetarea, crearea de profiluri și personalizarea experienței dvs., detaliate în această politică.

Iată câteva exemple de activități de prelucrare pe baza acestui interes legitim:

  • Analizarea bazei noastre de date și văzând ce a funcționat și ce nu. Acest lucru ne ajută să dezvoltăm produsele și serviciile noastre și ne ajută să ne stabilim strategia de marketing, pentru a vă trimite doar informații pe care noi le considerăm interesante și pentru a înțelege eficacitatea mesajelor de marketing pe care vi le oferim
  • Cunoașterea intereselor dvs. – dorim să vă folosim donațiile în modul cel mai eficient din punct de vedere al costurilor și, prin urmare, nu trimitem mesaje generice către întreaga bază de date. Mai degrabă, oferim conținut care considerăm că este relevant pentru dvs. și personalizat atunci când este cazul.
  • În unele cazuri, analiza informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs. și utilizarea informațiilor disponibile public pentru a înțelege mai bine interesele, preferințele și nivelul donațiilor potențiale, astfel încât să vă putem contacta mai eficient.
  • Personalizarea experienței dvs. și afișarea de informații mai relevante (inclusiv anunțuri) pentru dvs.

Dacă doriți mai multe informații despre folosirea intereselor noastre legitime sau pentru a modifica utilizarea datelor dvs. cu caracter personal în acest mod, vă rugăm să ne contactați.

5. CE COMUNICĂM CU DVS.

5.a CEEA CE ATI CERUT

Comunicăm cu dvs. despre ceea ce ne-ați cerut – furnizarea serviciului pe care l-ați solicitat. De exemplu, dacă v-ați înscris la o campanie, vă vom ține la curent cu campaniile noastre. Vă vom ține la curent cu ultimele știri și noutăți despre conservare. Dacă ați adoptat un animal, vă vom trimite noutăți despre speciile alese de dvs.

5.b MARKETING

În plus față de știrile despre conservare și noutăți privind activitatea noastră, vă putem contacta, de asemenea, despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente.

Strângerea de fonduri – sprijinul dvs. este vital pentru munca noastră și fără dvs. nu am fi capabili să continuăm eforturile noastre de conservare. Vă putem cere să faceți o donație, să vă îmbunătățiți contribuția sau să îi schimbați tipul. De asemenea, vă putem cere să vă reînnoiți sau să reporniți sprijinul sau să vă invităm la evenimente speciale.

Campanii – ne-ar plăcea să vă spunem despre activitățile noastre de campanii, astfel încât să vă puteți implica. Acest lucru ar putea include noutăți despre activități precum ar fi alegerea unui stil de viață mai ecologic, semnarea unei petiții, contactarea firmelor sau împărtășirea comunicațiilor de campanie pentru a influența schimbări pozitive pentru mediul înconjurător.

Evenimente – ne-ar plăcea să vă spunem despre evenimentele organizate de noi, cum ar fi Ora Pământului, în care ne-ar plăcea să vă implicați.

Legea distinge între canalele pe care le alegeți să primiți aceste informații, așa că vă oferim diferite opțiuni atunci când vă cerem să utilizăm datele dvs. în acest fel.

Vom cere mereu consimțământul dvs. dacă vrem să vă trimitem mesaje prin e-mail sau prin SMS, cu toate acestea, în mod normal, nu solicităm consimțământul de a vă contacta prin telefon sau de a vă scrie în alte moduri despre oricare dintre activitățile de mai sus (în ceea ce privește strângerea de fonduri, sau evenimente).

Acest lucru se datorează faptului că, în calitate de ONG, fiecare dintre aceste activități este fundamental pentru modul în care lucrăm, deci avem un interes legitim să vă contactăm. Când ne oferiți detaliile dvs., vă vom spune ce vom face cu ele. Veți avea întotdeauna posibilitatea de a renunța la primirea comunicărilor noastre de marketing dacă doriți acest lucru.

Puteți să vă dezabonați în orice moment vezi MODIFICAREA MODULUI ÎN CARE VĂ CONTACTĂM pentru mai multe informații.

Deși nu cerem de obicei, există câteva situații în care v-am cerut în mod expres consimțământul de a primi de la noi apeluri telefonice, scrisori și/sau e-mailuri (de exemplu, dacă ne-ați dat personal datele dvs. prin intermediul colectărilor de fonduri). Dacă v-ați dat acordul pentru ca noi să vă contactăm în aceste moduri, vom continua să o facem atâta timp cât nu ne spuneți că nu mai doriți.

6. PREFERINTE DE MARKETING

Vă înlesnim posibilitatea de a ne spune cum vreți să comunicăm, într-un mod care vă convine. Comunicările noastre au întrebări clare privind preferințele de marketing și includem informații despre cum să renunțați atunci când vă trimitem materiale de marketing sau de strângere de fonduri, ceea ce, în cazul e-mailurilor, se face prin intermediul unui link de dezabonare.

Vă puteți modifica oricând preferințele de marketing contactându-ne – vezi MODIFICAREA MODULUI ÎN CARE VĂ CONTACTĂM.

În cazul în care ne-ați furnizat anterior numărul dvs. de telefon, rețineți că putem utiliza numărul de telefon pentru a vă apela.

Puteți, bineînțeles, să vă schimbați preferințele în orice moment, după cum este detaliat mai sus.

Rețineți că modificarea preferințelor dvs. de marketing nu va afecta comunicările pe care vi le trimitem în cazul în care acest lucru constituie serviciul pe care l-ați solicitat – de exemplu, dacă v-ați înscris ca membru, iar apoi ne spuneți că nu doriți să primiți informații despre colectarea de fonduri, campanii și evenimente, veți primi totuși actualizările pentru membri.

7. CU CINE PARTAJĂM DATELE DVS.

7.a NU CU TERTI ÎN SCOPURI DE MARKETING

Nu vindem datele dvs. terților în scopuri de marketing.

7.b FURNIZORI DE SERVICII

Ca și în cazul altor organizații, noi nu desfășurăm noi înșine toate activitățile noastre de procesare și putem desemna furnizori pentru a efectua servicii în numele nostru (de exemplu, prelucrarea plăților). Pentru a face acest lucru, trebuie să partajăm datele dvs. cu caracter personal cu aceștia, astfel încât să poată furniza serviciile relevante pentru noi. În astfel de cazuri, ne asigurăm că avem un contract cu furnizorul și ca parte a acestuia, furnizorul se obligă să respecte securitatea datelor dvs. persona cu caracter personal și să le prelucreze în conformitate cu legea. Noi permitem furnizorilor să prelucreze datele dvs. doar în scopuri specifice și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Dacă doriți informații suplimentare despre furnizorii terți de servicii, vă rugăm să ne contactați.

7.c TRANSFERURI INTERNAȚIONALE

Este posibil să fie necesar să vă transferăm datele cu caracter personal furnizorilor din SUA sau din alte țări din afara Spațiului Economic European (SEE) pentru a le permite să efectueze servicii în numele nostru (cum ar fi atunci când vă înscrieți pentru o petiție pentru a proteja mediul înconjurător). În acest fel, datele dvs. pot fi stocate sau prelucrate în afara SEE.

În majoritatea cazurilor, nu vă transferăm datele personale în afara Spațiului Economic European (SEE). Cu toate acestea, deoarece facem parte dintr-o rețea globală, există câteva situații în care putem partaja datele dvs. în cadrul rețelei noastre. Aceste situații sunt limitate și sunt în special în cazul în care unul dintre birourile noastre regionale dorește să trimită date de contact unui alt birou care ar fi mai bine plasat să contacteze persoana respectivă sau să gestioneze relația, de exemplu dacă locuiește sau lucrează în țara respectivă.

Ori de câte ori vă transferăm datele dvs. personale în afara SEE, asigurăm o protecție similară asigurându-ne că există cel puțin una dintre următoarele garanții:

  • Comisia Europeană consideră că țara oferă un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal de către;
  • Un contract specific, care este aprobat de Comisia Europeană și care oferă datelor aceeași protecție pe care o au în SEE, a fost încheiat cu țara terță respectivă; sau
  • În cazul în care folosim furnizori de servicii cu sediul în SUA, sunt acreditați în conformitate cu Privacy Shield UE-SUA, care prevede o protecție similară a datelor cu caracter personal între Europa și SUA

7.d RETELE DE SOCIALIZARE

În funcție de setările dvs. sau de politicile de confidențialitate pentru rețelele sociale și serviciile de mesagerie precum Facebook și Twitter, ne puteți da permisiunea de a accesa informații din acele conturi sau servicii. De exemplu, participăm ocazional la programul „Public Țintă ” al Facebook, care ne permite să afișăm anunțuri către susținătorii existenți sau potențiali prin intermediul Facebook.
Oferim informații personale cum ar fi adresa dvs. de e-mail către Facebook pentru a le permite să stabilească dacă sunteți titular de cont înregistrat pe Facebook. Anunțurile noastre pot apărea atunci când accesați Facebook și pagina dvs. Facebook. Datele dvs. sunt trimise într-un format criptat care este șters de Facebook dacă nu se potrivește cu un cont Facebook.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți pagina Facebook Business despre Public Țintă și Politica de date Facebook.

7.e CÂND ESTE NECESAR

În alte cazuri, nu vom dezvălui datele dvs. cu caracter personal decât în conformitate cu această politică sau când avem permisiunea dvs. sau în circumstanțe speciale, cum ar fi atunci când credem cu bună credință că legea o impune sau pentru a proteja drepturile, bunurile și siguranța WWF sau a altora. Aceasta include dezvăluirea detaliilor dvs., dacă este cazul, către poliție, organisme de reglementare sau consilierilor juridici.

8. CUM ASIGURĂM SIGURANȚA DATELOR DVS. 

Dispunem de controale fizice, tehnice și manageriale adecvate pentru a vă proteja detaliile personale; de exemplu, formularele noastre on-line sunt întotdeauna criptate și rețeaua noastră este protejată și monitorizată regulat.

În cadrul birourilor noastre, vor avea acces la informațiile dvs. doar cei care au o nevoie de afaceri și care sunt instruiți în manipularea în siguranță a datelor.

Am implementat măsuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea accidentală a datelor dvs. cu caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizată, modificarea sau dezvăluirea acestora. Deși ce sperăm că nu se va întâmpla niciodată, avem proceduri de rezolvare a oricărei încălcări suspectate a securității datelor cu caracter personal și vă vom informa pe dvs. și pe orice autoritate de reglementare aplicabilă despre o astfel de încălcare în cazul în care suntem obligați să facem acest lucru.

Atunci când folosim companii externe pentru a colecta sau procesa date cu caracter personal în numele nostru, vom face o investigație corespunzătoare a acestor companii înainte de a colabora și vom încheia un contract care să stabilească așteptările și cerințele noastre, inclusiv referitoare la păstrarea și utilizarea datelor dvs. în siguranță.

Site-ul nostru poate, din când în când, conține linkuri către site-uri terțe. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că aceste site-uri Web vor avea propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate pentru aceste politici. Verificați aceste politici înainte de a trimite date cu caracter personal acestor site-uri.

În ciuda tuturor măsurilor noastre de precauție, nicio transmisie de date pe internet nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură. Deci, în timp ce ne străduim să vă protejăm informațiile personale, nu putem garanta securitatea oricăror informații pe care ni le dezvăluiți și vă atragem atenția că faceți acest lucru pe propriul dvs. risc.

În cazul în care v-am dat (sau ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale site-ului nostru, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și vă rugăm să nu o partajați cu nimeni.

9. MENȚINEREA LA ZI A INFORMATIILOR DVS. 

Apreciem mult dacă ne veți informa în cazul modificării datelor dvs. de contact sau a circumstanțelor.

10. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS.

Vom păstra informațiile dvs. cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru scopul pentru care sunt colectate, care poate include scopul de a satisface orice cerințe legale, contabile sau de raportare. Dacă solicitați să nu mai trimitem materiale de marketing, vom păstra o evidență a detaliilor dvs. de contact și a informațiilor adecvate pentru a ne permite să ne conformăm solicitării dvs. de a nu mai fi contactați de noi.

10.a PĂSTRAREA DATELOR DVS.

Pentru a determina cât timp păstrăm datele dvs., analizăm categoria de date și motivul pentru care le-am colectat și procesat. Vedem dacă acest motiv este încă valabil și dacă sunteți un susținător activ sau nu. Considerăm că sunteți activ dacă ați deschis corespondența noastră și ați interacționat cu noi într-un fel, cum ar fi dacă ați inițiat o corespondență cu noi, v-ați înscris pentru o petiție, un buletin informativ sau ați participat la un eveniment oricând în ultimii doi ani.

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, considerăm valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale și putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

10.b CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND ANONIMIZĂM SAU ȘTERGEM DATELE DVS. 

Când vă anonimizăm sau ștergem datele, ne vom asigura că nu mai este posibilă identificarea dvs.. Putem păstra date anonime pentru analiza viitoare a datelor statistice agregate, astfel încât să putem înțelege mai bine susținătorii noștri. Aceasta poate fi în scopuri de cercetare sau în scopuri statistice sau în orice alt scop și putem utiliza aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a vă anunța în prealabil.

11. CUM PUTETI AFLA CE INFORMATII DETINEM DESPRE DVS.

Puteți cere detaliile informațiilor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs.. 
Dacă doriți să vă accesați informațiile, contactați-ne la [email protected] trimițând o descriere a informațiilor pe care doriți să le vedeți și dovada identității dvs..
Poate că trebuie să vă cerem informații suplimentare pentru a vă satisface solicitarea, cum ar fi confirmarea identității dvs. sau dacă există date specifice pe care le doriți sau dintr-o anumită perioadă de timp. Vă putem trimite un formular pentru a vă ajuta în acest sens.
Vă vom răspunde în maxim o lună de la cererea dvs. legitimă.

Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a vă accesa datele personale; cu toate acestea, ne
rezervăm dreptul de a percepe o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs. este în mod vădit nefondată, repetitivă sau excesivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs. în aceste circumstanțe. În cazul în care cererea dvs. are nevoie de mai mult timp pentru răspuns, vă vom informa și vă vom explica cauza, furnizând noul termen, care nu va dura (în total, cu celelalte 2 luni de extensii potențiale) mai mult de 3 luni de la solicitarea dvs. primită de noi.

12. MODIFICAREA MODULUI ÎN CARE VĂ CONTACTĂM

Dacă în orice moment doriți să modificați modul în care vă contactăm, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected] sau să urmați link-urile de renunțare din orice mesaj de marketing trimis către adresa dvs.

Dacă v-am trimis ceva nedorit prin poștă, scrieți-ne pentru a ne anunța. Detaliile de contact ale serviciului de relații cu susținătorii vor fi întotdeauna incluse în pachet.

13. CE PUTETI FACE DACĂ NU DORITI SĂ COLECTĂM DATE DESPRE DVS.

Dacă nu doriți să colectăm informații despre dvs. în timp ce navigați pe site-ul nostru, va trebui să configurați browser-ul să vă anunțe atunci când primiți un modul cookie, apoi alegeți să îl refuzați.

Dacă nu doriți să avem detalii personale despre dvs., cel mai bine este să nu ni le furnizați. Dacă doriți să renunțăm la colectarea de informații despre dvs. sau la prelucrarea acelor informații, vă rugăm să ne anunțați contactându-ne la [email protected].

14. DREPTURILE DVS.

În conformitate cu legile privind protecția datelor, aveți anumite drepturi asupra datelor dvs. cu caracter personal. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la: [email protected].

Avați următoarele drepturi referitoare la datele dvs. cu caracter personal:

DREPTUL DE ACCES
Aveți dreptul de a solicita accesul la datele dvs., cunoscut sub numele de „cerere de acces a persoanei vizate”. Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. 

DREPTUL LA RECTIFICARE
Puteți solicita să corectăm datele cu caracter personal pe care le deținem. Aceasta vă permite să corectați datele incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs.

DREPTUL LA ȘTERGEREA DATELOR
Aveți dreptul să ne cereți să ștergem datele dvs. în anumite circumstanțe. Rețineți, totuși, că este posibil să existe circumstanțe în care deși ne cereți să ștergem datele dvs. personale, suntem obligați din punct de vedere legal sau avem dreptul să le păstrăm.

DREPTUL LA OPOZIȚIE ȘI DREPTUL LA RESTRICȚIONAREA PRELUCRĂRII
În cazul în care prelucrăm datele dvs. în condiții de interes legitim, atunci puteți să vă opuneți față de această prelucrare sau să solicitați ca prelucrarea să fie restricționată, dacă există vreo situație specială care vă face să vă opuneți prelucrării bazate pe acest temei, dacă credeți că vă încalcă drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

Rețineți că pot exista circumstanțe în care deși vă opuneți sau ne cereți să restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, suntem obligați din punct de vedere legal sau avem dreptul să continuăm să prelucrăm datele dvs. și/sau să refuzăm solicitarea dvs. În unele cazuri, putem demonstra că avem un motiv legitim pentru a vă prelucra informațiile care prevalează drepturilor și libertăților dvs..

SOLICITAREA TRANSFERULUI DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL 
În anumite situații, puteți solicita transferul datelor dvs. de la un furnizor de servicii către altul, cum ar fi de la un furnizor de servicii către un concurent.

RETRAGEREA CONSIMȚĂMÂNTULUI 
În cazul în care v-am cerut consimțământul de a procesa datele dvs., puteți să retrageți acest consimțământ în orice moment, contactând-ne la [email protected] sau la detaliile de contact specifice furnizate dvs. atunci când am obținut consimțământul dvs. Vă rugăm să rețineți, totuși, că vom avea în continuare dreptul de a procesa datele dvs. personale dacă avem un alt temei legitim (altul decât consimțământul) pentru a face acest lucru.

PLÂNGERI
Ne angajăm să colaborăm cu dvs. pentru a obține o soluționare corectă a oricăror plângeri sau solicitări privind confidențialitatea datelor.

Dacă aveți o plângere, vă rugăm să ne contactați la [email protected] în primul rând și sperăm să vă putem rezolva plângerea. 

De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor, care poate fi contactată la:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa: bd. G-ral. Gheorghe Magheru 28-30., Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
E-mail: [email protected]
Tel: +40.318.059.211; +40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602
Web: http://www.dataprotection.ro/

15. MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI

Această politică a fost actualizată în iunie 2019.

Putem modifica sau actualiza această politică în orice moment pentru a lua în considerare orice modificare a legislației privind protecția datelor sau a altor legi. Când se fac actualizări ale politicii, acestea vor fi publicate pe această pagină, așa că vă rugăm să verificați aici în mod regulat.

16. DATE DE CONTACT

Dacă aveți întrebări, contactați-ne la: 

WWF România
Email: [email protected]
Adresa birou: Afi Tech Park 1, etaj 3, bd. Tudor Vladimirescu 29,
sector 5, cod poștal 050881, București, Romania

Scroll to Top