Pe data de 25 noiembrie, în cadrul unui eveniment organizat la Hotel Hilton, WWF (World Wide Fund for Nature) a lansat platforma Corporate Club. Lafarge România, Ogilvy Group Romania, Tetra Pak România, Vodafone România, WNS GS România, Green Report şi Romania Green Building Council sunt cei 7 membri fondatori ai clubului.
Având în vedere impactul considerabil pe care sectorul de afaceri îl are asupra mediului, WWF lucrează în strânsă colaborare cu diferite companii, cu scopul de a identifica şi dezvolta idei menite să asigure atât o dezvoltare economică durabilă, cât şi protejarea şi conservarea patrimoniului natural.
Luând drept exemplu modele de succes implementate la nivel internaţional, WWF a lansat conceptul de Corporate Club, o platformă de cooperare între WWF şi acele companii care consideră responsabilitatea faţă de mediu o parte importantă a misiunii lor.
Corporate Club îşi propune să susţină activităţile de conservare ale WWF, să aducă la aceeaşi masă reprezentanţi ai companiilor care sunt lider în domeniul lor de activitate, să nominalizeze şi să pună în discuţie principalele probleme legate de impactul sectorului de afaceri asupra mediului şi, nu în ultimul rand, să identifice soluţii benefice atât pentru natură, cât şi pentru afaceri.
Membrii Corporate Club au posibilitatea de a cunoaşte experienţele şi succesele altor ţări în ceea ce priveşte responsabilitatea faţă de mediu, de a interacţiona cu specialişti WWF şi de a afla cum pot avea un impact cât mai redus asupra mediului.
Informaţii suplimentare: WWF Programul Dunăre-Carpaţi România, persoană de contact: Ioana Buşilă, Responsabil marketing, [email protected], 0730 098 712.