București, 11 decembrie- WWF-România lansează primul magazin online de jucării de pluș ale cărui vânzări contribuie integral la proiectele organizației de mediu: pwwfosenii.ro. Toți banii obținuti din produsele cumpărate reprezintă donații pentru WWF, care derulează programe de conservare a habitatelor speciilor pe care jucăriile le reprezintă: urși bruni, râși, tigri.
Magazinul de Pwwfoșenii este o alternativă inedită, filantropică, la ofertele comerciale din perioada Sărbătorilor și o soluție rapidă pentru a contracara goana după cadouri specifică sezonului. În Magazinul de Pwwfosenii și-au făcut loc 800 de produse personalizate, jucării de pluș WWF de calitate.
Fiecare Pwwfoșenie e unică. Găsește-o pe cea care ți se potrivește!
Numele și descrierile Pwwfoșeniilor pot părea amuzante la prima vedere, însă în spatele fiecărei jucării se află povestea reală a unui animal sălbatic pe care WWF îl protejează, fie că vorbim de ursul brun, de râs sau de tigru. Pentru a susține inițiativele organizației, atât la nivel național, cât și internațional, cei interesați se pot implica foarte ușor, prin simpla achiziție online a unei jucării de pluș. Pe lângă ușurința cu care se poate face o donație către proiectele organizației, Magazinul de Pwwfoșenii vine în întâmpinarea nevoilor tuturor celor care, în perioada Sărbătorilor de iarnă, caută un cadou special. Acesta va fi livrat în maximum 2 zile direct la adresa celui căruia îi este destinat cadoul.
Magor Csibi, Director WWF-România, consideră că Donațiile individuale de la susținătorii WWF sunt cruciale pentru sustenabilitatea și dezvoltarea pe termen lung a proiectelor organizației. Experiența ultimilor ani ne-a demonstrat că avem foarte mulți oameni alături de noi, care ne sprijină ori de câte ori este nevoie pentru a proteja natura sălbatică din România.
Quickdata, agenția care s-a ocupat de Campania de Crăciun pentru WWF-România, descrie procesul din spatele ei: Deși principala noastră activitate este vizualizarea de date, ne ocupăm, atunci când avem oportunitatea, și de colectarea lor. Așa am început cu WWF-România o colaborare în zona fundraising-ului. Pentru Crăciunul acesta am creat Magazinul de Pwwfoșenii. Ne-am propus ca oamenii să poată face anul acesta, de Secret Santa, un cadou care chiar să aibă impact și să fie Moș Craciunul Secret al unui urs din pădurile României.