earth_hour_2016_v3

WWF susţine campania “WestGate Won’t Waste”

WNS GS Romania a lansat în cadrul parcului de afaceri WestGate, la sfârşitul lunii octombrie, campania “WestGate Won’t Waste”. Iniţiativa WNS Romania s-a bucurat de susţinerea şi colaborarea rezidenţilor parcului de afaceri (Accenture, Dacia Group, Ericsson), dar şi de sprijinul administraţiei parcului de birouri şi al organizaţiei WWF.

Campania are ca scop mai buna gestionare a resurselor folosite şi a deşeurilor rezultate din activitatea de zi cu zi a rezidenţilor şi se axează pe trei puncte principale:

1. REDUCERE
2. RECICLARE
3. RESPECT

Obiectivele campaniei le constituie atât informarea si sensibilizarea rezidenţilor cu privire la consumul de resurse şi deşeurile provenite din activitatea lor, cât şi adoptarea principiilor ecologice dincolo de spaţiul de birouri, în casele şi în viaţa de zi cu zi a celor care lucrează în parcul de afaceri WestGate.

Printre punctele de interes ale iniţiativei se numără alinierea rezidenţilor la un set de măsuri şi norme ce îşi propun să reducă impactul pe care parcul de afaceri îl are asupra mediului:

A. Pentru reducerea consumului de resurse s-au stabilit priorităţi precum: reglarea temperaturii optime în incinta spaţiilor de birouri; oprirea distribuirii de pahare de plastic la automatele de cafea; configurarea imprimantelor pe modul faţă-verso etc.

B. Pentru o reciclare corespunzătoare a hârtiei, cartonului, plasticului, principalele deşeuri provenite din activitatea desfăşurată în spaţiile de birouri, se vor instala coşuri distincte pentru fiecare material, iar personalul de curăţenie va fi informat cu privire la debarasarea corectă a deşeurilor. Urmează, totodată, să se verifice şi să se îmbunătăţească partea de colectare ce revine societăţilor de salubrizare ce deservesc parcul de birouri.

Campania a debutat la data de 20 octombrie cu proiecţii de materiale informative în holul clădirii H1 din incinta parcului de afaceri. O alta componentă a evenimentului de lansare a reprezentat-o distribuirea de broşuri informative, ce conţin măsuri de reducere a consumului de resurse şi un plan de angajament individual pentru respectarea acestor măsuri.

Echipa “eco” a conceput şi implementat şi un blog prin care sa comunice direct cu rezidenţii parcului de afaceri.

Prin iniţierea acestei campanii, WNS Romania continuă tradiţia manifestată la scară globală de către companie şi doreste să îşi aducă aportul la crearea, promovarea şi încurajarea unui comportament şi a unei conştiinţe ecologice şi în România.

Scroll to Top