Comunicate de presă

Comunicatele de presă ale WWF România

140 de urși „adoptaţi” în cadrul campaniei WWF

La numai o lună de la lansarea campaniei „Adoptă un urs!”, WWF centralizează 140 de „adopții” și o sumă totală a donațiilor de aproximativ 4000 de euro. „Adoptă un urs!” este prima campanie online de strângere de fonduri derulată de organizație în România. Campania se va derula pe tot parcursul […]

140 de urși „adoptaţi” în cadrul campaniei WWF Citește mai departe »

WWF Danube Carpathian Programme Romania is looking for a Country Manager

WWF has been active in Romania since 2000 and is working in the framework of the regional Danube-Carpathian Programme toward securing the globally significant natural values in the region as well as developing WWF’s long-term capacity and effectiveness to promote its priorities in the country. WWF-DCP/Romania has a team of

WWF Danube Carpathian Programme Romania is looking for a Country Manager Citește mai departe »

Agent Green depune raportul la contrastudiul de biodiversitate pentru DN66A

Agent Green a depus astăzi la Ministerul Mediului și la ANPM raportul privind observațiile realizate pe anul 2010 în cadrul contrastudiului de biodiversitate la DN 66A și a cerut stoparea actualei proceduri de eliberarea acordului de mediu.Obiectivele principale ale contrastudiului sunt evaluarea corectă a biodiversității din zona traversată de ruta

Agent Green depune raportul la contrastudiul de biodiversitate pentru DN66A Citește mai departe »

Adoptă un urs!

WWF a lansat „Adoptă un urs!”, prima campanie online de strângere de fonduri derulată de organizație în România. Sumele obținute vor fi utilizate pentru proiectele WWF de conservare a pădurilor, „casa” ursului brun. Instrumentul principal al campaniei este website-ul interactiv www.adoptaunurs.ro unde, în trei pași simpli, se poate adopta simbolic

Adoptă un urs! Citește mai departe »

eh_60_logo_jpeg_small_5

Earth Hour 2011- mai mult decât o oră pentru Planetă

Cu 100 de zile înainte de eveniment, Earth Hour 2011 se pregătește să prezinte lumii întregi o comunitate globală gata să se implice în problemele de mediu în fiecare zi, nu doar de Ora Pământului. De la prima ediție din 2007, când 2 milioane de case şi sedii de companii

Earth Hour 2011- mai mult decât o oră pentru Planetă Citește mai departe »

power_to_the_people_by_wwf_philippines_and________________________jurgen_freund

Orange şi WWF lansează, în premieră naţională, eticheta ecologică pentru telefoane

Orange şi WWF  anunţă lansarea, în premieră naţională, a unui sistem de etichetare ecologică care evalueză performanţa de mediu a telefoanelor. Sistemul de etichetare este similar celor folosite pentru automobile sau pentru aparatele electrocasnice, dar reprezintă o noutate pe piaţa de telecomunicaţii din România. Pe lângă caracteristicile tehnice, preţ sau

Orange şi WWF lansează, în premieră naţională, eticheta ecologică pentru telefoane Citește mai departe »

delta_dunarii_copyright_foto_cristian_mititelu_raileanu

Planurile de intensificare a navigaţiei vor afecta considerabil Dunărea

Intensificarea navigației pe Dunăre reprezintă o componentă importantă a Strategiei UE pentru Regiunea Dunării, pe care Comisia Europeană o va lansa mâine în România. WWF consideră că această decizie ar putea avea un impact negativ semnificativ asupra fluviului, fără a aduce în regiune şi beneficiile economice mult aşteptate. WWF şi-a

Planurile de intensificare a navigaţiei vor afecta considerabil Dunărea Citește mai departe »

hfs_0011

Revista Infomediu Europa a premiat WWF pentru activitatea din 2010

WWF a obţinut premiul „O societate verde – O societate curată“ în cadrul celei de-a patra ediţii a Galei Premiilor Revistei Infomediu Europa, ce a avut loc pe 7 decembrie la Camera de Comerţ şi Industrie a României. Concepută sub forma unui eveniment complex, Gala Premiilor Revistei Infomediu Europa urmărește

Revista Infomediu Europa a premiat WWF pentru activitatea din 2010 Citește mai departe »

tx_08_06_f0387

Noul format de fişier WWF ajută la salvarea pădurilor

WWF a creat un nou format de fişier care descurajează tipărirea inutilă a documentelor, soluţia contribuind astfel la salvarea pădurilor Terrei. “Salvează WWF, salvează un copac“ reprezintă un plug-in care oferă posibilitatea ca documentele să fie salvate şi distribuite într-un format PDF care nu poate fi tipărit. Noul format, lansat

Noul format de fişier WWF ajută la salvarea pădurilor Citește mai departe »

mlu_20130616_183159_70_copyright_magnus_lundgren___wild_wonders_pool_frog__pelophylax_le

Proiect pilot privind consumul şi amprenta de apă la uzina Lafarge din Medgidia

Uzina de ciment Lafarge din Municipiul Medgidia a prezentat astăzi primele rezultate ale proiectului pilot privind consumul şi amprenta de apă, derulat în Grupul Lafarge, membru voluntar al Water Footprint Network, o iniţiativă globală pentru înţelegerea mizelor actuale în ceea ce priveşte resursele de apă. Obiectivul principal al proiectului-pilot, datorită

Proiect pilot privind consumul şi amprenta de apă la uzina Lafarge din Medgidia Citește mai departe »

jon-flobrant-rB7-LCa_diU-unsplash

WWF: Sectorul de afaceri va trebui să se implice mai mult în politicile privind managementul apei

În contextul actual, în care resursele de apă ridică una dintre cele mai grave probleme de mediu la nivel global, sectorul de afaceri se confruntă cu riscuri operaţionale din ce în ce mai mari legate de apă. „Ghidul pentru implicarea responsabilă a companiilor în politicile de apă“, lansat recent de

WWF: Sectorul de afaceri va trebui să se implice mai mult în politicile privind managementul apei Citește mai departe »

Comunitatea internaţională de afaceri sprijină WWF în eforturile de salvare a tonului

Mai multe companii de top s-au alăturat recent Manifestului Piaţa Tonului (Tuna Market Manifesto) iniţiat de WWF, angajându-se astfel să nu cumpere sau să vândă ton albastru provenit din Oceanul Atlantic sau din Marea Mediterană, specie aflata in pragul extincției. Companiile sprijină astfel eforturile derulate de WWF pentru refacerea populaţiei

Comunitatea internaţională de afaceri sprijină WWF în eforturile de salvare a tonului Citește mai departe »

Scroll to Top