În luna martie 2011, Elevate şi WWF derulează un proiect original dedicat promovării unei atitudini responsabile faţă de mediu chiar şi la birou. Elevate a transformat lifturile din centrele de afaceri bucureştene într-un canal de comunicare a unui set de paşi concreţi pentru reducerea impactului negativ asupra planetei. Iniţiativa face parte din campania Earth Hour , cea mai mare manifestare de mediu din istorie.
• Earth Hour 2011- Mai mult decât o oră pentru planetă
Pe 26 martie 2011, la ora 20:30, 51 oraşe din România şi 5000 de oraşe din întreaga lume vor stinge luminile timp de o oră într-un gest simbolic de susţinere a implicării în rezolvarea problemelor de mediu actuale. Evenimentul, devenit cea mai mare mişcare de mediu a tuturor timpurilor, se numeşte Ora Pământului (Earth Hour) şi este iniţiat şi coordonat de 5 ani de către organizaţia de mediu WWF.
Pentru amplificarea efectelor evenimentului, anul acesta Earth Hour intră într-o nouă etapă, 60+ www.beyondthehour.org, aceea în care oamenii de rând, companiile, instituţiile îşi iau angajamente pentru a proteja mediul zi de zi. La nivel global, acţiunea este susţinută de sute de companii printre care Nokia, IKEA, Canon, KPMG, CB Richard Ellis etc. În România, Elevate este una dintre companiile partenere.
• Parteneriatul Elevate – WWF
Sub umbrela mesajului de anul acesta al campaniei, ,,Earth Hour 2011 – Mai mult decât o oră pentru planetă”, Elevate şi WWF au iniţiat un proiect de conştientizare a persoanelor din mediul de business asupra modalităţilor practice de adoptare a unui comportament prietenos cu mediul chiar şi la birou. În luna martie 2011, reţeaua Elevate Office a găzduit postere care sugerau pasi simpli pentru reducerea impactului asupra mediului şi un stil de viaţă sănătos.
Astfel, timp de o lună, în drumul spre birou, angajaţilor din centrele de afaceri li se reaminteşte cât de simplu este să fii atent la mediu: poţi închide calculatorul complet, căci opţiunea Sleep presupune continuarea consumului de curent, poţi evita să tipăreşti sau, pentru a rezista tentaţiei de a tipări, poţi salva prezentaăile în formatul .wwf
Proiectul Elevate-WWF este o componentă a parteneriatului de durată dintre cele două organizatii şi a angajamentului constant al Elevate pentru responsabilitate socială.
„Implicarea socială este una dintre valorile echipei Elevate. Atuul pentru parteneri provine din faptul că publicitatea indoor generează un dialog favorizat cu audienţă, devenind un mediu eficient pentru campaniile care vizeaza implicarea şi sensibilizarea publicului. Din această perspectivă, comunicarea în mediul de business via Elevate Office este extrem de interesantă căci aduce mesajul către un public educat, receptiv şi cu viziune, care are nevoie doar să fie re-activat. Astfel, cu puţină imaginaţie şi multă deschidere, un spaţiu publicitar disponibil temporar se poate reinventa într-o platformă de comunicare pentru mediu „ declară Cătălina Murariu, Marketing Manager Elevate.
“Salutăm parteneriatul cu sectorul de afaceri în campania Earth Hour, căci acesta demonstrează o implicare tot mai mare a companiilor în promovarea unui compartament responsabil faţă de mediu în rândul angajaţilor şi clienţilor. Elevate este unul dintre partenerii noştri de cursă lungă. Colaborarea aceasta originală pentru Earth Hour aduce o contribuţie importantă, aceea de comunicare şi educare a publicului pentru un comportament sustenabil, nu doar acasă sau în timpul liber, ci şi la birou”, declară Luminiţa Tănăsie, Country Manager WWF România.
Despre Elevate (www.elevate.ro )
Cu o istorie de 6 ani, Elevate este una dintre cele mai dinamice agenţii de indoor media. După ce a introdus publicitatea în lift în România, Elevate şi-a completat portofoliul cu servicii de publicitate în clădiri de birouri, ansambluri rezidenţiale, saloane de coafură, baruri şi restaurante, cabinete stomatologice. Elevate propune ca modalităţi de expunere: multimedia, print, proiecte speciale şi oglinzile AddMirror.
Încă de la înfiinţare, Elevate şi-a asumat constant responsabilitatea socială şi a colaborat cu cele mai importante ONG-uri din România, cu asociaţii studenţeşti şi cu numeroşi parteneri din sfera culturală.
Despre Earth Hour ( www.earth-hour.ro)
Earth Hour a apărut ca un răspuns la o întrebare simplă: cum îi putem determina pe oameni să conştientizeze una din cele mai mari ameninţări actuale, schimbările climatice? Replica a venit de la WWF Australia, concretizată într-o campanie care promova un gest pe cât de simplu, pe atât de puternic: stingerea luminilor. Se întâmpla pe 31 martie 2007, la Sydney, când 2 milioane de case şi sedii de companii australiene au stins luminile timp de o oră. Ora Pământului.
În 2008, 50 de milioane de oameni au ales să celebreze Earth Hour. În 2009, aproape un miliard de oameni din peste 4100 de oraşe de pe mapamond au stins lumina pentru a trimite liderilor lumii un mesaj puternic despre nevoia de acţiune împotriva schimbărilor climatice. În 2010, 4500 de oraşe din 128 de ţări au participat la Earth Hour pe 27 martie, campania devenind, astfel, cea mai mare acţiune de mediu din toate timpurile.
Despre WWF ( www.wwf.ro)
Înfiinţată în anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura.
Pentru informaţii suplimentare, vă stau la dispoziţie:
• Cătălina Murariu
Marketing Manager Elevate
E-mail: [email protected] l Tel: 021 252 86 86 l Mobil: 0740 181 656
• Ioana Beţieanu
Coordonator Earth Hour România
E-mail: [email protected] l Tel: 021 317 49 96 l Mobil: 0730 098 716