Comunicate de presă

Comunicatele de presă ale WWF România

panda-in-tree-brad-josephs-1920x1080

Alătură-te campaniei “Europa: decizia ta, viitorul nostru”

Uniunea Europeană este pe punctul de a decide reacţia la fenomenul de încălzire globală, o hotărâre care ne va afecta pe noi toţi. Prin campania “ Europa: Decizia ta, viitorul nostru”, WWF îţi dă ocazia să joci un rol important în luarea acestei decizii. Prin intermediul Paşaportului Panda, poţi trimite […]

Alătură-te campaniei “Europa: decizia ta, viitorul nostru” Citește mai departe »

WWF- ONG-ul anului

 WWFa primit distincţia `ONG-ul anului` la Premiile European Public Affairs 2008, în cadrul unei ceremonii desfăşurate pe 5 noiembrie la Bruxelles. Premiul este un semn de recunoaştere a eforturilor constante depuse de WWF pentru promovarea unei economii sustenabile în contextul global actual. Una dintre marile provocări ale factorilor de decizie actuali

WWF- ONG-ul anului Citește mai departe »

earth_hour_2016_v3

WWF susţine campania “WestGate Won’t Waste”

WNS GS Romania a lansat în cadrul parcului de afaceri WestGate, la sfârşitul lunii octombrie, campania “WestGate Won’t Waste”. Iniţiativa WNS Romania s-a bucurat de susţinerea şi colaborarea rezidenţilor parcului de afaceri (Accenture, Dacia Group, Ericsson), dar şi de sprijinul administraţiei parcului de birouri şi al organizaţiei WWF. Campania are

WWF susţine campania “WestGate Won’t Waste” Citește mai departe »

nasa-Q1p7bh3SHj8-unsplash

România consumă resursele naturale a 1.4 planete

Bucureşti, 29 octombrie 2008 – Omenirea se îndreaptă spre un dezastru ecologic, din moment ce consumul resurselor naturale depăşeşte cu aproape o treime capacitatea de susţinere a Pământului. Mai mult, capitalul natural mondial şi biodiversitatea sunt în regres continuu, iar tot mai multe state alunecă uşor-uşor spre o criză permanentă

România consumă resursele naturale a 1.4 planete Citește mai departe »

lucie-jung-rn-mUzZQGKY-unsplash

Raportul Planeta Vie 2008

Omenirea se îndreaptă spre un dezastru ecologic, pe măsură ce exploatarea resurselor naturale depăşeşte cu aproape o treime capacitatea de susţinere a Pământului. Acesta este mesajul pe care îl transmite ultima ediţie a Raportului Planeta Vie (Living Planet Report), editat de WWF(World Wide Fund), cel mai important raport cu privire

Raportul Planeta Vie 2008 Citește mai departe »

noaa-Led9c1SSNFo-unsplash

Schimbarea climatică se accelerează mai rapid decât au prevăzut oamenii de ştiinţă

În 2007, Grupul Interguvernamental de Experţi în Schimbarea Climatică (IPCC), câştigător al Premiului Nobel, a realizat cel de-al 4-lea Raport de Evaluare care cuprinde un studiu asupra încălzirii globale, la realizarea căruia au participat aproape 4000 de oameni de ştiinţă din mai mult de 150 de ţări. Cercetările cu privire

Schimbarea climatică se accelerează mai rapid decât au prevăzut oamenii de ştiinţă Citește mai departe »

No More Coal

Parlamentul European nu reuşeşte să îmbunătăţească răspunsul Europei la schimbările climatice

Comitetul a votat ieri dimineaţă o revizie a Sistemului de Comercializare a Emisiilor (ETS) şi a Propunerii de Efort Distribuit (ES) (prin care se alocă fiecărei ţări partea sa de reduceri de emisii în sectoarele neacoperite de piaţa carbonului). Acum puterea de decizie cu privire la pachetul Climă trece la

Parlamentul European nu reuşeşte să îmbunătăţească răspunsul Europei la schimbările climatice Citește mai departe »

dsc01651

Românii, mai informaţi cu privire la schimbările climatice după Caravana Climei

Având în vedere că sectorul energetic este responsabil pentru o mare parte a emisiilor de dioxid de carbon din atmosferă, informaţiile diseminate pe perioada caravanei au pus accent pe modalităţile prin care oamenii pot să reducă consumul de energie în propriile lor case. Cei care au întâlnit Caravana Climei au

Românii, mai informaţi cu privire la schimbările climatice după Caravana Climei Citește mai departe »

small_ww2634_3

WWF şi Ogilvy Group transmit strigătul de ajutor al naturii

Ogilvy Group a dezvoltat pentru WWF campania de informare şi conştientizare “Natura îţi cere ajutorul!”. Mesajul, comunicat în principal prin TV, este susţinut şi de o serie de iniţiative neconvenţionale, precum cele desfăşurate în cadrul festivalului AdFel şi un proiect special outdoor.Campania dezvoltată de Ogilvy& Mather doreşte să tragă un

WWF şi Ogilvy Group transmit strigătul de ajutor al naturii Citește mai departe »

mara_cosau_creasta_cocosului__mm___copyright_dan_dinu

Grupurile de mediu denunţă tentativa Parlamentului UE de a boicota obiectivele referitoare la climă

Bruxelles, Belgia – Comitetul de Industrie al Parlamentului European încercă să submineze Programul European de Comercializare a Emisiilor (ETS) şi să boicoteze obiectivele referitoare la climă pentru anul 2020, spun grupurile de protecţia mediului în urma votului de astăzi cu privire la modul în care ar trebui să opereze piaţa

Grupurile de mediu denunţă tentativa Parlamentului UE de a boicota obiectivele referitoare la climă Citește mai departe »

WWF aduce Caravana Climei în oraşul tău!

Scopul campaniei este informarea publicului local cu privire la schimbările climatice si soluţiile menite să contribuie la prevenirea efectelor acestui fenomen. Având în vedere că sectorul energetic este responsabil pentru o mare parte a emisiilor de dioxid de carbon din atmosferă, informaţiile diseminate pe perioada caravanei vor pune accent pe

WWF aduce Caravana Climei în oraşul tău! Citește mai departe »

Clisura Dunării găzduieşte ediţia a doua a Summit-ului Dunărenilor

Împreună pentru Dunăre! Alegerea celor patru ţări participante nu este întâmplătoare. Guvernele României, Bulgariei, Ucrainei şi Republicii Moldova au semnat în anul 2000 declaraţia privind cooperarea celor patru ţări pentru crearea Coridorului Verde al Dunării Inferioare. Prin semnarea acestui act, cele patru guverne s-au angajat să protejeze 1 milion de

Clisura Dunării găzduieşte ediţia a doua a Summit-ului Dunărenilor Citește mai departe »

Scroll to Top