H&M

Grupul H&M colaborează cu WWF încă din 2011. Parteneriatul global se focusează pe teme legate de gestionarea apei, acțiuni climatice și strategie responsabilă față de mediu, cu scopul ca H&M și întreaga industrie a modei să devină mai sustenabile.

Mai multe despre parteneriatul global WWF și H&M puteți afla AICI.

Acest parteneriat permite companiei H&M să exploreze posibilitățile viitoare și să abordeze într-un mod constructiv două din provocările noastre principale legate de durabilitate, climă și apă. În același timp, ne propunem să influențăm industria noastră pentru a o mișca în aceeași direcție. Parteneriatul cu WWF va prezenta altor companii din industria modei, faptul că adoptarea unor practici de afaceri durabile este fundamentală pentru succesul viitor al oricărei afaceri.

Olle Blidholm, Environmental Sustainability Manager, H&M

COLABORARE 2018

H&M se alătură echipei WWF pentru a îndemna oamenii să fie atenți la nevoile planetei printr-o nouă colecție destinată copiilor.

H&M și WWF sunt mândri să lanseze o nouă colecție destinată copiilor, realizată din materiale sustenabile, sperând ca astfel, să inspire oamenii din întreaga lume în a fi mai atenți la mediul înconjurător. Lansarea va avea loc pe data de 27 Septembrie 2018, în peste 50 de țări, 10% din procentul vânzărilor fiind donat pentru activitățile de conservare susținute de către WWF.

Pe întreg globul, diferite specii de animale sunt pe cale de a-și pierde habitatul natural din cauza poluării din ape și a impactului cauzat de schimbările climatice. Întreaga colecție este centrată în jurul animalelor sălbatice precum tigri, leoparzi, urși polari, balene, elefanți și pinguini, pentru a sublinia starea grava a acestor specii aflate în mare risc.

Grupul H&M colaborează cu WWF, una dintre cele mai mari organizații de conservare, încă din 2011. Parteneriatul este focusat pe acțiuni climatice și strategie sustenabilă, cu scopul de a face atât H&M cât și întreaga industie a modei, mai sustenabile.

H&M și WWF au făcut echipă pentru prima dată, în 2010, lansând o colecție care susținea activitatatea marină a organizației, urmată de alta în 2016, legată de animalele sălbatice aflate în risc. Noua colecție, atât pentru bebeluși cât și pentru copii pâna la 14 ani, include piese precum bluze pufoase, colanți moi și hanorace cu imprimeuri jucăușe. Paleta culorilor variază între nuanțele pastelate și cele de negru și gri. Bumbacul organic este materialul de bază utilizat în această colecție.

Suntem extrem de încântați să colaborăm cu H&M pentru o nouă colecție. Această campanie, care este o extensie a muncii pe termen lung alături de acest brand, nu numai că va strange fonduri pentru conservarea activității WWF, dar sperăm să fie și o sursă de inspirație pentru viitori susținători ai mediului înconjurător. Colecția stă ca testament al faptului că se pot produce haine benefice atât pentru planetă, cât și pentru cei mici,

David Bloch, Director de Parteneriate și Marketing al WWF International.

Avem o singură planeta și tocmai de aceea trebuie să ne unim forțele pentru prezervarea generațiilor viitoare. Credem cu tărie într-un viitor sustenabil al modei, în care tot ce ține de domeniul acesta, va fi creat și consumat într-un mod benefic planetei. Avem o ambiție și anume, aceea de a închide cercul, și ca și consecință a acestui lucru, ne-am propus ca până în anul 2030, să folosim doar materiale reciclate sau provenite din surse sustenabile,

Anna Gedda, Director de Sustenabilitate al Grupului H&M.

COLABORARE 2019

  • H&M se alătură eforturilor WWF pentru a îndemna oamenii să fie atenți la nevoile planetei printr-o nouă inițiativă: pungi de hârtie certificată FSC vor înlocui pungile de cumpărături de plastic.
  • Începând cu data de 23 ianuarie 2019 se va realiza tranziția de la pungile din plastic la cele confecționate din hârtie în toate magazinele H&M din România.
  • „Dorim să îi încurajăm pe clienții noștri să ne fie alături în acțiunile sustenabile pe care le întreprindem, nu numai în ceea ce privește articolele vestimentare pe care le achiziționează atât din magazine cât și online, ci și în a decide să utilizeze mai puțin plastic în viața de zi cu zi.
  • Costul fiecărei pungi, indiferent de mărime, este de 0.5 lei, iar jumătate din încasări va fi donată către WWF pentru a susține proiectele în domeniul de salvare și prezervare a pădurilor din România”,
Scroll to Top